ännu en hälj i kga

Ja då var man hemkommen från karlskoga.
Jag och gazzan åkte dit i fredags, natti kom och hämtade oss. festade lite granna på kvällen och alla var vi glada natten genom:)
Lördage tog jag och diana en tur med hundarna trots lite små stänk och blåst så vart det en trevlig sväng på 1,5 timme typ.
käkade mat, bakpotatis och grillat vart det kanon gött:P
sen vart det givetvis kaffe och kortspel nästan hela natten.
nu har jag bestämt mig att efter sommaren så blir det troligtvis en flytt, trivs himmla bra i karlskoga.
nu har jag lagt in lite musik i telefonen så nu ska jag dricka upp kaffet, ta en cigg sen blir det en långpromenad och skingra tankarna lite.
imöra kommer mamma och hämtar gazzan, jag och åsa drar till kd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0