försvinna..

vill bara försvinna, slläppa allt bara lämna och sluta känna, bry mig. känns som om det är aalldeles för mycket nu.
allt är som en virvelvind, känslor, tankar allt bara snurrar. vet varken in eller ut nu.
känns som att jag har tappat allt och alla efter vägen, kommer jag ha kvar något innan det tar stopp eller kommer det finnas nått kvar?
vill bara sova men kan inte.
jag vill oxå ha ett svensson liv, jobba, bo i hus mm. det är ju att vara vuxen i mina ögon.
fattar inte att allt ska ta så lång tid med allt. hur ska man stå ut och när vet man att det räcker?
livet är verkligen inte lätt. visst det finns folk som har bra mycke mer problem än mig.
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0