Nu är det nock!

Jag är så jävla less på folk som lever på att andra mår skit och som mår bra av att tracka andra!!
vill inte vara ledsen,besviken, arg längre jag vill må bra.
så nu har jag kommit fram till att jag umgås med mig själv och med mina vänner på avlägsna platser runt om i norden.!
jag har gjort mig av med vänner av en anledning, orka intrigerm bråk och tjaffs jämt. det kan kvitta för min del.
Trött på att ställa upp till 100 på folk som bara tackar och sen drar. men nu är det slut på det.
Humor är en sjuk grej som alla inte förstår sig på. visst jag kan oxå vara tröh och skratta en kvart senare då hissen gick ända upp.. men hallå nån måtta får det väll vara.
jag skrattar när folk skämtar så är det bara!! om jag tycker att det var kul förståss och om jag fattade skämtet då. jag har skade glädje, så trillar du och bryter ett ben så skrattar jag. det är inte illa menat men jag kan inte hjälpa det!
Tycker att det är ganska skönt att vara ensam för det mesta, man får ganska mycket gjort hemma och mycke promenader.
jag är vaken på nätterna och på dagarna, sover när jag väl lyckas och är väldigt glad för den lilla sömnen jag får.
nu ska jag kolla på film och käka pommes.
så är det å så blir det först kliar det sen svir det.

Kommentarer
Postat av: christina

Mig älskar att du e trög=)

Om du inte vore du, skulle du ju vara någon annan, och då vore du ju inte jennie bennie jolar för den delen heller.

Så stanna kvar som du är, annars blir jag förvirrad=)

2010-04-20 @ 08:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0