Sorgligt..

vaknade tidigt idag för en gångs skull.. nu sitter jag och kikar soffor..

har ringt på lite lägenheter i karlskoga nu för jag verkar ju inte få nån här i byn.. hsb kan köra sig i röven med nått väldigt stort och taggigt!!! men har ju några problem som vanligt..

hur skulle det se ut om något var problem fritt i min värd?? ja det lär man ju aldrig få veta..

måste göra mig av med massa grejjer tex min soffa som aldrig kommer få plats i en etta och lite tråkit att behöva välja mellan säng och soffa, så jag bestämde mig för att försöka hitta en tre sits istället..

och idag flyttar en go person väldigt långt bort..:( men det blir förhoppningsvis inte sista gången man ses.. hoppas det iaf..

på schemat idag då?? har egentligen inte lust med något idag men men får bortse från det, ta mig i kragen, få tummen ur röven.. klippa gräs ( om min gräsklippare vill), sen blir det promenad med tessa och efter det får det lov att bli java..

bilen står kvar orörd på min gård i brist på ägarbytes papper..

nej nu en cigg och lite kaffe.. sen gräset..

//jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0