Glajjer...

jaha då har man fått sig ett par glajjer, svårt att vänja sig vid att dom sitter där men gud så mycket jag ser nu kan jag lova:)







gazzan trivdes inte riktigt lika bra i dom:S


jaha nu sitter jaag och dricker en kanna kaffe i min ensamhet.. eller ja jag har ju djuren här såklart men alla ligger och sover nu..
funderar och funderar i vanlig ordnig. finns en del saker jag måste ta tag i idag eller om det blir imöra, sen får tiden utvisa hur det gick med det:S
ska till stallet sen oxå på nått sätt till min lilla gris:) blir nog att gå ut i skogen och plocka granris så han får lite jul fint:)
nej nu kanske mman skulle ta och göra något vettigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0