onsdag var det idag ja..

har ju inte bloggat på några dagar nu. vad har jag pysslat med då??
jag har varit ute på lång promenader typ varje dag så nu har jag en väldigt glad gazzi.
har inte ridit nått eftersom frankie har tappat en sko men i stallet har jag varit och gett han mat och borstat och grejat. bilen står här ute orörd ännu eftersom jag väntar på papperen så att jag kan få den avställd och överskriven på mig.

vad har jag gjort idag  då.. somnade nog inte före 9 imorse pga att jag satt typ hela natten och kollade på kläder, borde inte vara lagligt med alla fina kläder man ser..
vaknade typ vid 17:S hmm ingen bra tid att gå upp ju.. blir att försöka vända rätt dygnet igen..
nu har jag kollat fb, läst lite bloggar så nu dricker jag kaffe och röker.
ska på nattvandrar möte den 27e denna månad. ska bli skoj faktiskt tror att det kan passa mig som ändå inte sover på nätterna och gillar att vara ute och gå... sen är det ju för en bra sak.. som jag har fattat det så ska man gå runt och prata med ungdomar som är ute nattetid kanske festar eller liknande uppmana dom till att ta det lugnt, se så att inngen blir skadad eller är för full mm. och det kan vara riktigt intressant. kravet är då att jag får ha med gazzi eftersom hon inte kan vara ensam allra minst på nätterna.
sen är ju det ännu en anledning tiill att lugna ner sig med festandet och det ska bli riktigt skönt:)
blir det nu då?? jag ska ut på en promenad i skogen som tar ca 1,5 timme att gå ska bli skönt att gå av sig lite funderingar.
sen blir det att fixa sig ner till stallet för att ge frankie mat och se så att han mår bra. kanske ta med han ut i paddocken så får han vara med när jag ska kasta lite lasso.. (ska såklart inte kasta på honom). men han kan ju vara med och hålla mig sällskap.. inte för att jag kan men man lär sig väll så småning om antar jag.. övning ger färdighet har jag hört.
efter det bär det nog av ner till tessa på en kaffe..

//jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0