grejjning

ja grejjning i trädgård och städ blirr det idag.. kan nästan höra hur gräset ropar på mig..
sen blir det nog inte så mycke mer än stallet i kvällningen.
längtar tills imöra då ska jag och tessa prova sminkning och frisyrer och kläder inför bröllopet som är på lördag, det är nästan så att det får bli en vinare oxå.. ska bli himla roligt.
kommer bli första och sista gången man kommer att se mig i klänning hahaha man får ju bju till ibland=)
kanske till och med kommer in en bild i bloggen..
vill beställa kläder oxå men har fan intee räd.. kommer säkerligen att gå back som det är denna månad med häst och allt som ska betalas.. wiieee jätte roligt men men det är ju smällar man får ta.
om man bara kunde få iordning på bilen så fick man ju in lite pengar  iaf..

nej nu ska jag ta itu med gräset..

//jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0