bråk med handfatet..

eller ja handfatet varsnäll nog att dämpa fallet när jag ramlade i badrumet inatt.. olyckligtvis var det ögat som vart drabbat.. så nu har jag en liten blåtira. fint det när man ska på bröllop imöra.. tacka gudarna för smink säger jag bara.
vaknade typ 12.30 idag skulle dock ha varit uppe vid 8 för att vara nere hos malin vid 9. hon skulle slänga på frankie en sko som han har tappat.. min kalleanka klocka lyser fortfarande med sin frånvaro.. trött jag blir.
jag får nog ta en promenad till stallet efter vad det verkar men jag har egentligen inte tid med det tar ju minst 4 timmar att gå dit grejja med det man ska där och sen hem..
sen behöver jag till affären och köpa kattmat.. hur ska jag hinna..

nej nu är det bäst att sätta fart..

//jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0